Fitness 2017-08-19T08:46:56+00:00

BODY SHAPING

Ovo je popularni program vežbanja namenjen vežbačima koji žele srednji ili umereno jak intezitet vežbanja. Body shaping ima usmerenost ka pravilnom držanju tela, ojačavanju mišića, pojačavanju izdržljivosti, snage, kontrole i opštoj relaksaciji. Ovaj program podrazumeva vežbe kako u stojećem stavu tako i na parteru, sa ili bez rekvizita ( trake, tegići,male i velike lopte,steperi, palice). Vežbe oblikovanja predstavljaju vežbe snage i izdržljivosti uz korišćenje sopstvenog opterećenja, namenjene zatezanju i oblikovanju muskulature. Koncentrišu se na mišice koji su važni za držanje tela, dok se poseban akcenat stavlja na kritične tačke ženskog tela – stomak i glutarnu regiju.

NAPOMENA: Sve vežbe se izvode u mestu i ne sadrže skokove i trčanje uz mogućnost da ako postoji želja vežbača može da se ubace vežbe sa elementima aerobnog treninga.

BODY SCULPT BOOT CAMP

Želite nešto novo, uzbudljivo i efikasno? Želite bolji fizički izgled i kondiciju? Želite da budete zdraviji i osećate se bolje?
Onda je Body Sculpt Boot Camp rešenje za vas!!!

Šta je Body Sculpt Boot Camp?

To je specijalno dizajniran metod vežbanja koji garantuje rezultate u najkraćem mogućem roku. Apsolutno drugačiji sistem vežbanja od svega što ste probali do sada. Transformisaće vam telo onako kako ste oduvek želeli. Osmišljen je sa ciljem očuvanja i unapređenja zdravlja a kroz poboljšanje fizičkog izgleda i kondicije. Otarasite se traka za trčanje i drugih trenažera i dosadnih vežbi. Skladno oblikujte telo, povećajte kondiciju i snagu mišića, budite srećni i zadovoljni sobom. Jednom kada probate Body Sculpt Boot Camp postaće neizostavni deo vašeg života.

BSBC je rezultat višegodišnjeg naučno-istraživačkog rada i prakse u fitnes industriji. Zasniva se na kružnom sistemu treninga, gde se određenom brzinom izvode jednostavni pokreti sa ili bez rekvizita. Zastupljene su vežbe koje angažuju celo telo što je izuzetno važno za skladan i proporcionalan izgled. Vežbe su u svakom mometnu pravilno dozirane.

Ko može da vežba BSBC?

Optimalan je za svaku osobu bez obzira na godine, težinu i visinu. Praktikuje se širom sveta a zbog svoje izuzetne efikasnosti zastupljen je i na luksuznim putničkim prekookeanskim brodovima, gde je ubedljivo najposećeniji vid telesnog vežbanja. Savršen je kako za početnike tako i za iskusne sportiste.

BODY DEFINITION

Za mišiće koji su bili zapostavljeni, ovo je pravi trening. Program se sastoji od zagrevanja (vežbe oblikovanja i rastezanja), glavnog dela u kome je akcenat dat na mišiće butina, stomaka i zadnjice rastezanja. Body Definition doprinosi skladnom oblikovanju i definisanju tela, jačanju, i poboljšanju fleksibilnosti svih mišićnih grupa uz pomoć rekvizita. Trening moze biti prilagodjen i vezbacima koji nisu bili aktivni neko vreme.

CIRCULAR TRAINING

Circular training (Kružni trening) je odličan izbor vežbanja ukoliko želite da poboljšate svoju snagu, pokretljivost i izdržljivost. Sastoji se od tzv. stanica koje čine jedan krug. Svaka stanica predstavlja vežbu za odredjenu grupu mišića, te se tako obuhvata celo telo. Uglavnom ih ima od 6 do 10. Po završetku kruga sledi pauza, i od zavisnosti od spremnosti vezbača krug se ponavlja 3-6 puta.

BASIC STRETCHING

Savremeni način života smanjio je pokretanje naših mišića i zglobova tokom dana. Prinudni položaji tela tokom dugog sedenja za kompjuterom ili ispred televizora, kao i povećanje nivoa stresa na poslu i u svakodnevnom životu doprinose osećaju umora, bolovima u mišićima i zglobovima i opštim padom energije.

Basic stretching može pomoći da se sa svakodnevnim aktivnostima nosimo bez osećaja umora. Korist je višestruka: smanjuje napetost u mišićima, povećava obim pokretljivosti zglobova, poboljšava koordinaciju pokreta, pojačava cirkulaciju u svim delovima tela, podiže nivo energije u organizmu. Takođe, redovno vežbanje pomaže uspostavljanju dobrog fizičkog, mentalnog i emotivnog zdravlja.

Program basic stretching-a sastoji se prevashodno od raznovrsnih vežbi kontrakcije i istezanja, kojima se u laganom tempu jednočasovnog vežbanja aktiviraju sve mišićne grupe. Ovakvim vežbanjem jača se tonus mišića i podstiče njihova fleksibilnost i dobra pokretljivost zglobova.

FUNKCIONALNI TRENING

Funkcionalni trening predstavlja specifičan način vežbanja pri kom opterećenje predstavlja sopstveno telo ili rekvizit sa kojim se izvodi pokret. Sam po sebi,ovakav vid treniranja nije novost u svetu fitnesa,ali je poslednjih nekoliko godina kreiran kao poseban sistem vežbi koji koriste sportisti i rekreativci.Osnovni cilj je da se telu vežbača omogući što raznovrsnije kretanje u cilju aktivacije što više mišića,a samim tim i postizanju što boljih rezultata. Na bazi simulacije osnovnih i specifičnih sportskih kretanja od borilačkih veština do atletskih disciplina, funkcionalni trening može biti zabavnog i naravno, korisnog karaktera.

TOTAL BODY WORKOUT

Kao sto naziv govori, Total Body Workout će maksimalno ubrzati vaš metabolizam tako da ćete u kratkom roku primetiti odlične rezultate! Za ovaj vid vežbanja, nije potrebno iskustvo u vežbanju,a ipak bićete motivisani da trenirate redovno i uključite celo telo. Izuzetno efikasan način da se zategnu mišići, poveća snaga pa čak i sagore masne naslage.