Pilates 2017-02-26T12:39:32+00:00

PILATES

Pilates nam omogućava potpuno opuštanje tela i duha, oslobađanje od stresa i negativne energije. To je program koji razvija snagu i fleksibilnost, ostvarujući istovremeno čvrstinu tela i poboljšava koncentraciju. Poseban akcenat stavljen je na jačanje mišića stomaka i leđa Pilates vodi ka savršeno uravnoteženju tela i duha, snažnim, a ujedno i elastičnim mišićima, pravilnom i elegantnom držanju tela.

POSTNATAL PILATES

Težina dobijena u trudnoći ima svrhu da hrani bebu koja se razvija, i da obezbedi rezerve namenjene dojenju nakon porođaja.Post partum period predstavlja i najlepši i najteži period svake žene. Praćen je uglavnom iscrpljenošću, malaksalošću i frustracijom. Iako postoji mnogo informacija o trudnoći, post porođajni period se smatra periodom kada žena treba samo da se fokusira na bebu. Ali najveći prioritet ste vi sebi same. Jer što je mama zdravija i raspoloženija, i dete će isto biti. Sa laganim vežbama možete početi već nakon mesec dana od porođaja. Postnatal pilates je set nežnih i rehabilitujućih vežbi koje potpomažu psihofizičko stanje majke.

Prekomerna težina u trudnoći i nedovoljna fizička aktivnost imaju za posledicu mlitavost mišića, smanjenu elastičnost kože i nekoliko kilograma viška nakon porođaja. Dobra fizička kondicija utiče na brži oporavak tokom perioda babinja, skraćuje se vreme potrebno za vraćanje na stanje pre trudnoće, brže se uspostavlja normalna statika tela.Dobro držanje je takođe razlog zašto treba vežbati. Ukoliko je pre trudnoće držanje tela bilo nepravilno, naročito ukoliko je postojala neravnoteža u snazi mišića leđa i trbuha, trudnoća je dodatno mogla da “poremeti” držanje tela. Ipak, nikad nije kasno da se počne sa vežbanjem. Neke porodilje zbog želje da što pre povrate dobar izgled tek tada počnu da vežbaju, pa se desi i da isprave držanje tela koje je pre trudnoće bilo nepravilno.

Ciljevi postnatal pilatesa:

  • relaksacija

  • oporavak

  • lučenje endorfina

  • antistres terapija

Postnatal Pilates bazira se na dvadeset stručno odabranih vežbi koje se fokusiraju na:

  • stabilizatore kičme

  • karlicu

  • oporavak adbominalne diastaze (rectis diastasis)

  • dobro držanje tela

  • jačanje gornjeg dela tela. Istezanje i snaga

  • opuštanje vratnih pršljenova

  • kegelove vežbe

Drage moje (buduće) mame, došle ste na pravo mesto, nadam se, i u pravo vreme, gde će naš stručni tim voditi brigu o vama, kako bi što bolje i bezbednije tekla vaša trudnoća, a kasnije i post porođajni oporavak.

U ime stručnog tima fitness kluba Ladies Corner